Ridning imorgon, längtar!

Imorgon är det ridning, längtar! :) Kanske får reda på ifall jag ska byta grupp då, eller ifall det inte finns någon så får jag väl gå kvar i den jag går i nu. Men iallafall, vi ska träna på serpentinbågar & galoppfattningar, ska bli kul. Hoppas jag får rida Milton, Dionne, Curt, Dillon eller Conquest :) Det är typ någon av dom jag vill rida (a) Kommer kanske kunna blogga imorgon på morgonen :) Vi får se :) Detta blir iallafall sista inlägget, tänkte lägga mig tidigare eftersom att jag ska upp vid 7-halv 8 imorgon, vi rider ju 09.15.. As tidigt, men ändå, det spelar ingen roll. Har vänjt mig ;) Men iallafall, nu ska jag läsa lite i Twilight - Om jag kunde drömma. Sen klockan 09.50 ska jag kolla på ett program så jag hinner läsa i 20 minuter ungefär.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0