Ska strax duscha

Idag började vi 08.05 med musik. Jag vet inte hur jag ska förklara vad vi gjorde på musiken :p Men efter var det engelska, då gjorde vi klart lite i en stencil vi fått & sen kollade vi på simpsons (tror det stavas så), kollade iallafall inte på det, men jag gjorde klart det som fanns kvar i stencilen. Gillar inte simpsons så :p Sen var det no, då har vi börjat med ett nytt ämne, det handlar om typ ormar, & sånt. Sen var det lunch och det blev chilikonkarne (hahha det stavas säkert inte så) men aja.. Sen var det läs men jag & Linnea gick till Heléne för vi skulle prata med henne om datorerna som är till vår hjälp. Det är inte fel på mig eller så men har ig i engelska /: Sen gick vi till bildsalen för vi skulle ha bild precis efter läsen :p Bilden var iallafall tråkig. Vi slutade 2 & jag och Lilli va med varandra ;) Vi tog samma buss som Daniel. Sen gick vi en bit med han sen så gick vi till Vendelsö Ridskola. Vi satt för det mesta i någon slags värmestuga. Sen kom hennes mamma & hämtade oss. Jag fick skjuts hem. När jag kom hem åt jag middag. Sen åt jag glass & kollade på tv med mammsen & nu har jag suttit här ett tag.

Nu ska jag hoppa in i duschen ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej red Conquest idag ;)

2010-02-03 @ 22:01:18
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0