Skolan och Jennie

Idag gick jag upp vid 7 ungefär. Jag fixade mig, åt frukost och sen gick jag till skolan. Först hade vi hämta hem och då gick jag och Alice till loke och höll på med våran små datorer. Jag började skriva en kort berättelse :) Sen var det so, då gjorde vi ett läxförhör, det gick inte så bra.. Hade inte ens tränat, bara idag innan provet ;o Men aja.. Sånt händer, men hoppas jag får godkänt iallafall, då blir jag stolt (: Sen var det sv/eng, då höll vi på med ett papper. Efter det var det lunch, det blev pannkakor, jag tog två portioner :p Efter det var det läs & då läste jag no. För det var tills idag, och jag läste inte den igår. Precis efter läset hade vi svenska och då jpbbade vi med en saga. Och sen som sista lektion var det no, jag jobbade självständigt. Och Jenny (läraren) tyckte jag var duktig, hahha jag trodde jag skulle få fel på alla men hon tyckte det var bra. Det var typ bara jag som jobbade ensam :p vid 2 efter no:n slutade vi. Jag gick till vikingaskolan och väntade på Jennie. Sen gick vi hem till mig. Vi åt mellis och så spelade vi lite Wii Fit. Sedan gick vi ut och åkte snowracer och pulka. Jag blev mulad av Jennie. xD Vi hämnades :p Sen vid halv 7 började vi gå, hon gick hem till sig och jag hem till mig. Jag lekte lite med min lillebror ett tag och sedan åt vi middag, det blev köttfärssås med makaroner. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag har dampat på blogg.se! Det gick inte att logga in för en stund sen.. Men som tur går det nu :) Men strax ska jag lägga mig, min data dampade så jag lånade mammas. Mamma vill ha datan nu så jag ska ta och bli klar här :p

Imorgon är det ridning på Tungelsta :) Längtar! Vi börjar 09.10 med matte imorgon ;) Sen har vi lunch och sen åker vi som ska till stallet med bussen. Men nu ska jag gå, mamma vill ha datan, haha xD

Godnatt och sovgott alla!


Jag saknar dig, finaste kanin.. /': ♥


Kommentarer
Postat av: mamis

fina Bullen...miss her

2010-02-05 @ 22:03:29
Postat av: Emilie

Hej! Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos www.anniepannii.blogg.se - Rösta gärna på mig, snälla? :) <3

2010-02-06 @ 14:14:08
URL: http://emstyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0