Skolan och med Amanda på Blåkulla ♥

Idag skulle vi haft musik men vi fick håltimme, yes! Så jävla skönt. Jag följde med Amanda och Frida in till matsalen för Amanda skulle äta frukost. Sen hade vi engelska och jag hade med mig min skoldator, för jag har svårt för engelska så.. Vi läste en text och sen jobbade vi i boken. Vi hade sen no och vi läste i våran biologibok några sidor, sen jobbade vi med frågor till texten. Vi hade sen lunch och då blev det pasta med köttkryta av något slag. Vi hade sen lästid och sen bild. Vi slutade sen och jag och Amanda åkte hem till henne (skulle hänka till Blåkulla). Vi åt korv med bröd. Sen bytte vi om till ridkläder och kollade när bussarna gick och sen gick vi till bussen. Vi träffade Alice på bussen, trevligt trevligt ;) Vi gick sen till Blåkulla och vi kollade när Fannys grupp red. Sen gick vi till stallet. Amanda fixade Silver, som hon skulle rida och jag kollade när hennes grupp red :) Sen så skulle Amanda fixa Silver så jag gick runt och hälsade på några hästar. Chip, Milton, Curt och Conquest slickade mig på handen, alla 4:a så söta! ♥ När jag var inte hos Conquest var han jättegosig :) Jag borstade också Curt och när jag borstade benen hade han huvet på min arm och kollade :) Sen när jag pussade Curt på mulen drog man mulen mot mig (eller hur man ska säga). Jättegullig ♥ Som att han gillar mig eftersom att han slickade mig på händerna och njöt av att jag borstade honom för han la huvet på min arm och kollade, och för att han drog mulen mot mig :') Sen fick jag skjuts hem och jag åt när jag kom hem. När jag skulle äta spillde jag mitt glas med jucie i och det var det sista som fanns kvar, så jävla smart man är asså O_O Mamma gick och köpte ny jucie, det var snällt :) Jag satte mig sen här och har inte gjort så mycket.

Som ni kanske visste har jag inte så mycket bilder på denna data, så kan inte lägga in så mycket bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0