Skoldag

Idag hade vi först hämta hem och då räknade jag i matte typ 2 sidor eller något. Sen hade vi so och då pratade Olivia och Tasos för dom är typ med i elevrådet. Sen så hade vi genomgång om Nordamerika och sen slutade vi. Vi hade sen sv/eng och då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Sen var det lunch och det blev fiskbullar/potatisbullar med ris, det var sådär. Eller det kanske inte finns något som heter fiskbullar, hahhhaa, men jag vet inte. xd Ärsh strunt samma, vi hade sen läs och sen svenska. På svenskan skulle vi skriva kapitel 6 i Hemligheten i källaren. Sen gjorde vi typ något mer, men kommer inte håg. Sen var det no och vi jobbade med några frågor till biologiboken. Sen slutade vi och jag gick hem. När jag kom hem åt jag fisk och makaroner.Sen satt jag och höll på med en design till min kompis Frida. Som ni ser inlägget under.
Sen har min kusin kommit, vi hade tänkt att vi skulle gå ut med vi hann inte med det. Sen så tränade jag på LC:1 :) Jag kan det ;) Hoppas jag och Curt klarar det <3 Iallafall, nu ska jag skicka över bilder från min gamla data till min nya, så kommer inte blogga tills jag ska sova tror jag om jag inte hinner, måste också ta en dusch om jag inte gör det på morgonen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0