Sover över hos Ollipolli ♥

Idag gick jag med Emma bästavän, till skolan. Vi började med musik som första lektion. Man skulle vara i grupper och jag var med Emma, Olivia och Amanda :) Vi skulle välja två låtar som vi typ ska sjunga till :p Vi valde Erik Grönwall - Higher & Calle, vet inte vad låten heter men dom var med i idol 2009. Vi hade sen engelska. Då skulle man skriva en text om sitt sportminne, så jag skrev om på ridläger 2009 då jag red Neff :) Sen var det no. Vi håller på med fiskar. Så vi kollade på korta filmsnutter och sen skrev vi tankekarta. Efter det var det lunch. Det blev lax och potatis, det var helt okej. Jag tog två portioner. Sen var det lästid, men innan lästiden lånade jag en ny bok för jag hade läst klart trädgårdstomtarna anfaller. Det är kalla kårar men nu lånar jag Snömonstret & det är också kalla kårar. Sen var det bild, det var roligt. & vi slutade sen klockan 13.50. Jag och Olivia gick hem till mig, vi åt mellis och sen kom Jennie. Vi gick sedan ut och åkte snowracer, det var roligt. Vi gick sedan hem. Jag skulle sova hos Olivia. Så jag packade grejer & sen tog vi bussen till Olivia. Jag fick låna Jennies busskort :) När vid kom hem till Olivia åt vi middag. Sedan gick vi ut och åkte snowracer. Efter ett tag när vi hade tröttnat gick vi hem till Olivia igen. Då gjorde jag läxor och Olivia satt vid datan och kollade på tv. Jag har gjort asmycket i matten, har bara några uppgifter kvar. Sen kan jag allt i so:n typ ;) Men nu sitter vi i vardagsrummet. Vi ska strax borsta tänderna. Imorgon börjar vi 09.00 :) Amen, nu ska vi borsta tänderna, godnatt!


Jag och Silver ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0