Tillfällig design!

Idag hade vi teori. Lisa var sjuk så vi hade en annan, vet inte vad hon heter, men vi pratade om hinder. Pappa och jag åkte sen hem. Jag mublerade lite i mitt rum. Det blev bra ;) Nu sitter jag bara vid datan, och gör inget speciellt.

Som ni ser har jag ändrat designen, det är bara en tillfällig design! Kommer en ny strax..

Bilder jag har tagit idag :)

Så här ser det ut på vårat köksfönster:







Julklapp av Erica:





Jättefina bilder :) Det är jag och Neff ;)

Så här ser det ut i mitt rum nu, efter att jag mublerat om lite:



Det blev bättre än det förra. Nu har jag inte så många bilder på min nya data (den jag är inne på nu). Men på min gamla data har jag bilder på hur det såg ut innan. Så lägger kanske lägger ut dom bilderna, för att gemföra (stavning?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0