Tungelsta Ridklubb

Idag hade vi matte som första lektion. Vi hade först multiplikationtest, det gick piss för mig.. Förra gången fick jag 119 men nu gick jag 99. Fett dålig jag är.. O_o. Sen var det lunch och då blev det hamburgare med potatismos. Ganska gott. Vi åkte sen till Tungelsta ridklubb. Jag fick rida Finja. Gick helt okej ;) Vi övade på att flytta hästarnas bakdelar. Sen galopperade vi i volt. Det gick bra ;) Sen fick vi visitera en varsin häst och jag visiterade Schagor :p Jag borstade också honom och kratsade hovarna. Sen fick vi byta om och gå till bussen. Jag hoppade av vid söderbymalmsskolan. När jag kom hem åt jag toast, en apelsin, smilis (en dricka som typ festis). Sen kollade jag på Ghost Wishper (stavning?). Sedan satte jag mig vid datan och hade tråkligt. Hade webcam med Linda också. Sedan gick jag, pappa, mamma och Eric till farmor, hon har fyllt år så vi fikade. Sen gick vi hem och jag satte mig sen här. Jag tog med kameran till farmor så bilder kommer strax.

Imorgon är det ridning på Blåkulla, längtar. Tror pappa och jag ska försöka åka tidigare imorgon.. Hoppas det :)!
Men nu kommer bilderna ;)



























Det blev ganska många bilder :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0