Typ snöstorm :O

Jag gick ut med Jennie och Semmy (två kusiner). Det var roligt. Jag tog med kameran också. Fotade ganska mycket. Det var typ snöstorm och jättemycket snö x). Efter ett tag gick vi hem till farmor och åt vofflor. Sen spelade vi något spel eller något :p Sen gick jag hem och spelade lite Super Mario Bros, men det gick piss.. O_o Nu sitter jag bara här. Har inte ens ätit middag.. Är inte ens hungrig konstigt :O

Men nu kommer bilder från idag :)

                                   

Det var lite av bilderna, jag har fotat alla :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Tack vad snällt, Du rider ju också bra (har sett dig på videosarna)

Jag ska också vara med i Lc:1 skulle inte du också det? ^^ :D

2010-02-20 @ 20:22:12
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0