-

Idag vaknade jag vid halv 8. Fixade mig & käkade frukost. Vid tjugo/kvart i 9 åkte vi till Blåkulla :) Jag trodde jag skulle få rida Curt eftersom att jag red honom förra lördagen men det stog att jag skulle rida ... TRIXA! :D Gud asså, jag blev skitlycklig. Äntligen! :D Hon var iallafall underbaraste! <3 Hennes galopp var annorlundare än förut när jag red henne, fast det var länge sen jag red henne, men hon var iallafall jätteduktig! :D
Sen stannade jag kvar med Emilie lite :) Det var kul! ;)
Precis när jag kom in i bilen för att vi skulle åka hem fick jag as ont i magen, lyckat O_o Så har haft det aslänge nu, fick det runt halv 1 & har fortfarande lite ont i magen & klockan är halv 6, shiit.. -.-
Jag & Emilie fotade iallafall ganska mycket när vi var där :)
Skulle ha lämnat böcker på biblioteket idag men det blev inte av, hade så ont i magen just då. Så mamma gjorde det & hon köpte lite godis också :)
 Bilder kommer ;)
Just nu sitter jag & chattar med Emilie & lyssnar på musik. Strax ska Emilie skicka bilderna från idag, så dom bilderna kommer jag lägga in idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0