2 dagar kvar..

till vadå.. jo ridningen :D på lördag är det ridning på blåkulla ♥ längtar som fan! tur att inte lovet var så långt, satt det inte tog lång tid tills ridningen börjar.. xp men iallafall skolan börjar på måndag -.- *snark*. gud, så tråkigt. längtar verkligen inte o.O men iallafall, imorgon ska jag inte göra mycket alls, om jag inte är med någon.. vill verkligen det..
NÅGON SOM VILL VA? :d
på söndag ska jag vara med allrabästavän, älskling & livsglädje nämligen.. linda berggren ♥
LÄNGTAR, LÄNGTAR! :)


bästa mascaran jag använt :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaa, har också en sån mascara. :D den är skitbra! ;)

2010-01-07 @ 18:26:06
URL: http://emscuurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0