allrabästavän, älskling, livsglädje

jag vet inte hur jag ska börja.. men denna text kommer handla om min allrabästavän, älskling & livsglädje, nämligen... linda berggren ♥

jag kommer ihåg att vi hittade varandras bloggar & börjar skriva kommentarer till varandra, sen att vi sågs i stallet & så. sen började vi nog va efter några månader tror jag? jag kommr inte riktigt ihåg. men alla gånger vi har varit med varandra har vi haft askul :') jag minns när vi var hos dig, när vi har varit hos mig & kollat på twilight & varit ute & åkt snowracer, att åka snowracer med dig var så jävla kul :D vi hade det bäst den dagen, det var så jävla kul asså! man kan lixom inte ha roligare. du är den finaste, bästaste person jag träffat. jag kan alltid lita på dig, alltid i alla lägen. du är det bästa som hänt mig. inget dig utan mig, det är sant, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.. om du lämnar världen skulle jag må asdåligt & då kanske jag också vill lämna världen. du är fan allt för mig. det är du som stöttar mig i alla lägen. det är du som jag kan lita på allra mest. det är du som är det bästa som finns. det är du som finns i alla lägen, då jag behöver dig. det är du som alltid är glad. jag kan inte beskriva dig med ord.. det funkar inte men jag skriver mitt bäästa.
du är allt för mig, utan dig skulle jag inte vara hel. utan dig skulle jag inte må bra. utan dig skulle jag kanske inte finnas. när jag har dig mår jag bäst. du är den personen som ligger 1:a för mig, ingen annan kommer före dig. du är bäst, & då menar jag bäst! jag skriver inte det här för skojskull jag skriver det från hjärtat, & allt jag skriver är sant. alla våra minnen har varit så jälva underbara. jag minns fortfarande när vi åkte snowracer, då vi ramlade asmycket & garvade som fan. jag älskar hela dig, din personlighet, ditt leende. vi har aldrig bråkat & det är bra, skulle aldrig vilja att det händer, jag vill inte släppa dig, jag kommer aldrig göra det. du får aldrig det.. det skulle vara en mardröm.. jag finns här för dig, de vet du! jag saknar dig varje dag, varje sekund, varje minut, varje timme, jag gör det faktist. jag saknar dig hela tiden ävens fast jag inte tänker på dig.
du ska veta att du är det bästa som finns i mitt liv.
jag älskar dig allrabästavän, älskling, livsglädje, du är allt ♥




Jag har fixat bilderna :)

Jag älskar dig mest, & då menar jag mest också! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0