Är med bästis

Idag gick jag med Emma till skolan. Sen hade vi hämta hem, men vi hade inte så lång, för Heléne var sjuk & vi slapp lite av hämta hem & sen hade vi inte SO. Jag & Emma gick hem till mig. Sen gick vi tillbaka till skolan efter vi hade varit hos mig, då hade vi språkval. Sen vare lunch, det blev någon kyckling & ris, ganska gott. sen vare lästid & sen svenska direkt efter. Sen så vare NO :p & efter det slutade vi. Sen gick jag & Emma hem till mig. Vi åt mellis sen kokade vi blockchoklad & la till chokladsås & kakao & vetemjöl. Det blev som kladdkaka x) Sen gick vi hem till Emma & sen var vi ute :) Nu är vi hos Emma, vi har varit här ett tag nu :p Vi har mest suttit vid datan :p Vi åt nyss lasange ;) Nu sitter vi bara vid datan.

Erik Grönwall - Higher.


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Jag älskar den låten =)

2010-01-22 @ 21:01:05
URL: http://shineandglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0