Är med Ollipolli <3

Idag gick jag med Emma till skolan ♥ Pallar inte berätta om min dag i skolan :p Det var som vanligt. Eller nej ;o Vad säger jag ;o Det blev brand alarm när vi hade gympa. Tur att vi inte stog i duschen, fan vad det hade varit pinsamt. Men iallafall, det brann inte. Sen vare några som smällde raketer i skolan ;o Vilka idioter asså! ;o Det stank som fan asså, uuursch! Jag var med Ollipolli efter skolan :) Vi hade kul! ♥ Vi åt i centrum, och sen gick vi till skolan för hon skulle ha utvecklingssamtal så jag väntade på henne. Sen var vi efter & då gick vi till mig. Vi tränade på SO. Sen flummade lite & kastade bajskorvar på varandras huvuden.. xD Asså det är lossas, ofc! ;) Men vi driver med det.. Nu sitter vi och äter köttbullar & spagetti ;) Sen ska vi gå ut med Sanna :) Najz najz ;)
Men aja, vi måste typ skynda oss nu, för att vi ska kunna hinna vara ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0