blev inte att jag var med erica /;

jag skulle varit med erica men det blev inte av /; men hoppas hon & jag kan va denna vecka iallafall för nästa vecka börjar bajs skolan -.-
men jag ska iallafall sova hos emma ikväll :)
ja, det var så att jag inte kunde vara med erica för att jag inte fick ta bussen till gullmarsplan.. /; -.-
men iallafall, ska sova hos emma ikväll.
nu är vi hos mig.
vi käkade pizza till middag hos mig.
ja nu sitter vi vid varsinna datorer.
sen går vi till emma.
juste nu käkar vi popcorn också haha :p
jag sitter iallafall & chattar med finaste maja och lyssnar på musik ;)

/L - som saknar maja, erica, mathilda, jennifer, emilie.. /;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0