centrum

Idag vaknade jag och Emma vid halv 10. Sen åt vi frukost & satt vi datan. Vid halv 12 gick vi till mig, vi lämnade mina grejer, & hämtade mina pengar, sen gick vi mot Centrum. Vi mötte sen Linnea vid bussen :) Sen så gick vi runt lite :) Sedan kom Olivia, då käkade vi på donken. Sen gick vi runt lite i olika affärer :) Sen gick Emma hem då gick jag Linnea & Olivia till Ginatricot. Sen gick vi till bussen, jag skulle kanske ha följt med Olivia hem med Linnea men jag orkar inte va, & ifall jag va med dom skulle jag & Linnea kanske sovit hos henne, men jag gick hem.. Jag ville vara med dom men jag var skit trött.. När jag kom hem visade vad jag köpte för mamma. Sen satte jag mig här & har suttit här hela tiden x'd Tänkte fota mina inköp men kameran hade inga batteri & orkar inte ladda men nu kommer vad jag köpte iallafall:

*Mascara.

*Godis.

*Beverly Hills tröja, den är grå.


& jag tog med 500 kr, & gjorde slut på allt..
Men Beverly Hills tröjan kostade 299..
Sååå, det var väl därför.
Men den var snygg så jag köpte den xd
Jag hittade många fina kläder..
Hoppas jag får presentkort när jag fyller år, det önskar jag mig verkligen :)

Nästan hela dagen när jag har varit hemma har jag hållt på med photoshop :p
Nyss gjorde jag en design, för jag hatar den jag har nu..
Men jag blev faktist skitnöjd med den jag gjorde nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0