Conqest

Idag vaknade jag vid halv 8. Jag åt frukost & fixade mig. Pappa & jag åkte vid tjugo i 9. När jag kom värmestugan eller vad man kan säga så stod det att jag skulle rida Conqest :) En ny häst. Runt C-ponny ungefär ;) Han var väldigt sur i spiltan men det gick bra :p När alla var klara gick vi ner till ridhuset. Jag spände sen sadelhjorden & hoppade upp. Vi red först fram i skritt & trav. Vi tränade på galoppfattningar idag ;) Conqest var faktist rätt mysig att rida ^^ Men det som gick fel var att han backade ibland ;o Men när jag fattade galopp höll hann på med huvudet, typ slängde med huvudet & sen fattade galopp, haha rolig häst (a) Ingen skulle rida honom efter mig så jag fixade honom, han var tjurig då med. Sanna fick hjälpa mig med hovarna, hahha jag var en fegis.. xD Hon fick ta bakhovarna :p Sen var Emilie & jag kvar liten stund, vi fotade och såå :) Bilder kommer!
När jag kom hem badade jag & åt lunch.
Nu ska jag & mamma till centrum :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nybörjare ska inte rida conquest ! han går superfint med ryttare som kan rida ordentligt, nybörjare ska inte ens få rida honom...ni förstör honom bara ! <3 ville bara säga det !!

2010-01-23 @ 14:42:47
Postat av: Anonym

haha lollo är inte nybörjare...har du ingen koll??

2010-01-23 @ 15:11:03
Postat av: Louise

jag är inte nybörjare? ;o

2010-01-23 @ 15:16:16
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: e

ofta, lollo kan rida om du inte vet det? :s Och på tal om det, fett synd att man inte vågar stå för vad man tycker?! stick!

2010-01-23 @ 18:09:24
Postat av: erica

ofta, lollo kan rida om du inte vet det? :s Och på tal om det, fett synd att man inte vågar stå för vad man tycker?! stick!

2010-01-23 @ 18:09:49
Postat av: Emma

pfft ?, Hon är INTE nybörjare ?. -.-

2010-01-23 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0