Curt idag :)

Idag vaknade jag ungefär vid 8 :O Jävlar asså, jag hade alarm på mobilen men jag hörde den bara en gång? :O Gud, va läskigt, jag kanske sov som en stock? Men iallafall, vi fick typ att fixa oss :p Men vi hann :D! Tur det.. Sen när vi kom till stallet hade jag en kvart på mig men jag hann ;) Jag red Curt, det ganska bra. För vi skulle galoppera i volt & typ dom som var i min volt kunde inte fatta galopp typ förutom Maja & Emma? Men jag fattade galopp & höll på att rida in i alla för att dom inte galopperade :O Asjobbigt.. /: Ville va i volten som Sanna, Emilie & Tina va i. För dom galopperade typ hela tiden, men Curt var iallafall duktig. I traven skulle vi sitta ner & vi gjorde det ganska länge, det gjorde ont i benen.. Men annars gick det väl bra, efter ridningen fixade jag Curt sen fikade vi :) Sen åkte vi hem ;) Jag har bara slappat när jag kommit hem.. Två av mina fingrar har svulnat upp, det är inte kul, men nu känns det bättre, det var värre förut & dom var större än vanligt.
Bloggar mer sen ;) Och det kanske kommer bilder idag som jag fotade igår på hästarna på Skutan men vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0