emma bästis, linda älskling, maja finaste, erica bästaste, mathilda syster

ni ska veta att ni är dom bästavännerna jag haft.
 det finns fan inga bättre.
jag älskar er så jävla mycket <3
om ni skulle lämna min skulle jag inte hare så bra som idag, när jag har er mår jag som bäst.
jag kan lita på er.
det är alltid roligt att vara med er.
 ni är fan allt.
 jag älskar er <3


linda älskling, du och jag föralltid bästis.
erica bästaste, jag älskar dig.
maja finaste, du betyder asmycket för mig.
mathilda finaste bästaste syster, genom vått & torrt.

blev ingen bild på emma, men jag älskar dig bästis <3


Kommentarer
Postat av: maja <3

awww :3 , du betyder också finis <3

2010-01-04 @ 20:39:29
URL: http://lindbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0