Fått en skrivare

Idag kom pappa hem med en skrivare. Den ska stå i mitt rum, jag ska kunna ha den till att göra läxor & skriva ut bilder. Jag ska köpa ramar så jag kan sätta upp på väggen. Jag har skrivit ut några bilder för att testa. Det var 3 på Neff på ridlägret ;)

Men ska bli dags att stänga av datan. Jag är trött. Imorgon äre skola då, tråkigaste! Men man måste.. O_o

Jag har inte hunnit skriva ©opyright på alla bilderna från i söndags ännu, var på Blåkulla & fotade en del då. Men jag har hunnit med några bilder idag ;) Men jag ska försöka skynda mig & lägga ut dom ;) Sen kommer det självklart mer videor.

Nej, nu har jag ont i ögonen ;o Mamma sa typ att dom var röda.. Kanske har någon infektion (stavning?), igår så rann det utan att jag gjorde det med mening, det bara rann.. På Erics dagis (min lillebror) är det typ någon ögoninfektion (stavning?), kanske smittas från Eric.. Men iallafall, får hoppas på att jag är frisk, vill helst inte missa något i skolan. Men nu ska jag stänga av, för jag har ont i ögonen nu.. Har inte suttit speciellt länge, några timmar, men aja..

Godnatt!

Bjuder på en bild iallafall ;)


Trixa <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj roligt att du fått en skrivare :)

Jag rider också på blåkulla glöm inte att checka in min blogg ;)

2010-01-28 @ 19:20:00
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0