Frågor

Matvanor: Frukost - 10 eller 11. Lunch - 1 eller 2. Middag - 5, 6, 7. Det brukar oftast vara dom tiderna ;)
Bästa maträtt? Oxfilé, fläskfilé med pommes frites & bearnesås (stavning?), köttbullar potatis & brunsås & mer ;)
Bästa dryck?: Multivitamin Jucie ;)
Hat dryck och maträtt?: Kolsyratvatten & sånt, som Cola, Fanta & så :p Potatisbullar.
Bästa alkoholdryck?: Öööh? INGET! Ursh, det lunkar bajs! Har inte ens druckit alkohol O_o
Använder du smör på smörgåsen?: Ja, det klart ;)
Smågodis eller färdiga påsar: Bååda ;)
Favoritglass?: Sandwish, Magnum & krossad choklad ;)
Shoppingvanor: Jeans, mjukisbyxor, linnen, vanliga tröjor som är snygga xd, & tjocktröjor ;)
Hur mycket shoppar du för varje månad?: Ingen aning, brukar shoppa när jag har tid & har pengar :p
Har du mer skor än kläder?: Men nehe? ;o Ofta man har det?
Favoritplagg?: Jeans, mjukisbyxor, linnen, vanliga tröjor, tjocktröjor, adidaströja :)
Hatplagg?: Fula kläder kanske? xd
Arbete, utbildning: Jag går i högstadiet, jag vill jobba med hästar, som typ ridlärare eller något ;d
Jobbar eller pluggar du?: Pluggar ;)
Vad vill du bli?: Ridlärare tror jag, vill iallafall jobba med hästar ;d
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?: Jag jobbar inte eller går på utbildning ;)
Är lönen viktigast?: Nja, ibland kanske? ;o
Boende: Lägenhet med min mamma, pappa & lillebror ;)
Lägenhet eller hus?: Lägenhet o_O Vill bo i villa.
Framtidsplaner med boende?: I villa, eller på landet, skulle vilja på bo en gård med hästar ;d
Litet eller jättestort? Drömboende?: Båda. Vill bo i villa, eller på landet, vill ha en gård med hästar ;d
Landet eller mitt i stan?: Hmm. Jag vet inte riktigt, landet kanske :p
Mysigt eller sterilt?: Båda ;)
Lite allt möjligt: Öööh? What ;o
Har du barn?: Eh, nej, är 12 år hahhha xd!
Är otrohet okej?: Ja, det gör jag väl :p
Älskar du någon?: Neff, Curt, vännerna, familjen <3
Betyder familjen mycket för dig?: Jadå :p
Är du lojal?: Ja, det är jag väl :p
Tycker du om att dricka dig full?: Nej gud nej? ;o Dricker inte ens & har inte ens smakat, det luktar äckligt också ;o
Hemmafest eller krogen?: Hmm, hemmafest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0