Frågor

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag chattade med Linda :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov xd
Vad gjorde du för 15 min sedan: Fixade mig.
Det sista du sa högt: Dom här mackorna är inte goda, tror jag att jag sa xd
Det senaste någon sa till dig: Jag lägger dina termosar i en påse, eller något xd
Vad har du druckit idag: Oboy ;)
Vad var det senaste du åt: Oboy & en macka som inte är god.
Vad var det senaste du köpte: Beverly Hills tröja, mascara & godis :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt.
Godaste glassmaken: Krossadchoklad med vanilj :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag faktiskt :p
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Oftast.
Trivs du med ditt jobb: Jag går i högstadiet/skolan ;)
Favoritklädsel: jeans/mjukisbyxor, linne, en vanlig tröja, adidaströja :p
Favoritlåt just nu: Break your heart - Taio Cruz.
Vad ser du om du tittar till höger: Julgran.
Vad gör dig glad just nu: Att jag strax ska till Linda ;d
Vad ska du göra härnäst: Åka till Linda ;d
Höger eller vänsterhänt: Höger ;)
Humör just nu: Glad är jag självklart.
Favoritgodis: Älskar choklad, men finns några godis sorter jag gillar.
Kläder just nu: Mjukis byxa, linne av något slag, adidaströja.
Sommarplaner: Åka till mormor hoppas jag, umgås med familj & vänner, Grönalund, shoppa, m.m ;)
Hur många kuddar sover du med: 2 :)
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Att leva kanske?
Är du kittlig: På visa ställen x'd
Snarkar du: Nej, det tror jag inte iallafall :p
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Alla är äckliga? ;o
Längtar du mest efter just nu: Att träffa Linda ;d


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Hej Louise! Jag vet att du tagit listan för jag såg på datumet jag gjorde & när du gjorde. Sen när jag att du skrivit på visa ställen samma sak som jag. Antingen får du skriva egna ord eller radera inlägget. Kom på något eget! Jag gillar inte folk som härmar utan att ens fråga....

2010-01-10 @ 12:24:19
URL: http://shineandglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0