Fredag, så jävla najz!

Shiit, det har gått skit snabbt denna vecka. Fett najz med fredag! :) Idag gick jag själv till skolan. Bästis är sjuk /: Allstå Emma.. /: Det var iallafall matte som var våran första lektion. Vi fick tillbaka vårat multiplikationstest, & jag hade bara ett fel :) Nöjd som fan! Sen åt vi lunch, det var inte så gott. Sen åkte vi till Tungelsta. Jag ledde Tasos & Niklas (Nilkas är en häst). ;) Han luktade på mig typ hela tiden xD Sen bytte vi om & åkte hem. Jag skulle ha varit med Natta idag men det gick inte /; Hon skulle handla eller något. Så jag gick hem. När jag kom hem åt jag mellis sen har jag typ bara varit med min lillebror & suttit vid datan.

Idag ska kusin vitamin sova över, & hon ska följa med till bästa Blåkulla imorgon också :)

Bloggar mer sen, ska spela lite wii nu :)


Kommentarer
Postat av: Wilma

Rolig dag! :D Jag har ridit på blåkulla förut =)

2010-01-29 @ 16:48:16
URL: http://wilmaaekholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0