Godmorgon

Jag & Jennie gick upp klockan halv 7 typ, men vi vaknade 6. Vi åt frukost & klädde på oss ridkläder & sen satte vi oss på en madrass i mitt rum som Jennie sov på & sitter vid datan. Om en halvtimma ska vi gå till bussen ;) Undra vem jag får rida idag :) Hoppas jag får någon bra ^^
Men nu kommer lite bilder;


Jag & Sirre, miss u..


Jag & Ronja.


Hopptävling på Flox, barbacka & 40 cm.


Jag & Silver.


Mulle & Flox.
Fotograf: Amanda Bokstam.


Jag & Flox, jag blev glad att jag & Flox kom 3:a :D
Jag ser asrolig ut? Jag är typ brun! ;o

Aja, det var lite bilder, men strax ska vi borsta tänderna, borsta håret & så.
Bloggar nog mer när vi kommer hem :p


Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!

Hur länge har du ridit? ;)

2010-01-30 @ 11:30:42
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0