Godnatt inlägg

Detta blir ett godnatt inlägg, mamma vill ha datan & har inte orkat starta upp min sega bajs data :p Men imorgon så äre gympa på morgonen tråkigaste! ;) Men ska till Blåkulla med Natta imorgon :) Ska se när hon rider ;) Kanske träffar Emilie där också, hon kanske skulle dit sa hon till mig. 
 Godnatt, ska kolla på spårlöst & sen ska jag läsa Twilight - Om jag kunde drömma :9
Sovgött!


Tresteans Sir Antique, världens finaste ängel som finns uppe i himmelen.
Saknar dig otroligt mycket bebis, jag minns dig som igår.. :'(
Du betydde mycket för mig.
Du var ibland sur i splitan & gillade inte när man borstade dig eller vad det var, men ändå stog jag där en dag & borstade som, jag var inte rädd för dig, du var så smutsig så jag tyckte det var lika bra att jag borstade dig.
När jag tänker på dig vill jag bara gråta.. Men jag gör inte det, jag gråter innuti mig..
Jag saknar dig som fan älskade ponni!


Kommentarer
Postat av: nattis<3

SÅ SÖÖT DU EE!

2010-01-27 @ 20:44:50
Postat av: en bra vän :P

du bretyder så jävla mkt för mig gmn!!!!

2010-01-27 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0