Linda bästavän

Jag tog 10.52 bussen & på vägen till bussen fotade jag lite också ;) Bilder kommer! Sen gick jag av bussen & Linda mötte mig :) Sen gick vi hem till henne, på vägen sa hon att hon kanske skulle få en häst till sommaren (a) Gud, så underbart :) Men jag kommer isåfall få rida den sa hon :) Najzigt! Jag & Linda har åkt snowracer, spelat tv-spel, fotat, flummat, käkat lunch, käkat popcorn & kollat på film ;) Det var en underbar dag, men ändå jobbig. För jag var så trött & när man sprang upp för backarna när vi åkte snowracer så kändes det som att jag skulle ramla & bara legat ner på marken. Mina ben dog typ ;o Shiit, va det var jobbigt men det var kul att åka iallafall :) Vi åt varmkorv med pasta till lunch. Vi kollade på någon film jag inte kommer ihåg va den heter men den var bra :) Sen såg vi lite av Hot Chick. Sen så gick jag på toa innan vi gick till bussen & klockan var 17.42 när jag kom tillbaka till rummet & då sa jag till Linda; Men vi kanske måste gå nu. & då sa hon; Men vänta, jag ska bara göra en sak & bussen gick 52 & det tar typ 7 minuter att gå ner till bussen. & så var den 47 när vi gick.. Så vi fick kuta till bussen & jag ramlade på vägen till bussen, haha det var skithalt.. ;o Men jag hann med bussen iallafall :) Sen hoppade jag av vid Söderbymalmsskolan & mamma mötte mig, & sen gick vi hem. Sen när vi kom hem satte jag mig direkt vid datan typ xD Nu sitter jag bara här & skriver :p Är inne på msn också, skrev nyss till Linda :p
Till middag ska vi äta fisk, tror vi ska äta snart. Sen ska jag äta lite gooodis :)


Jag älskar dig bästavän. Vi föralltid & alltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0