Orkar inte..

Orkar inte skriva om dagen, vi hade iallafall matte. Sen åkte vi till Tungelsta, det var nybörjarna som red. Jag ledde Elin & Faxe :) Sen var jag med Sanna, vi gjorde läxan tillsammans, sen var vi med Maja ute & typ gick runt & sa: alla barnen hette norrland utom torrland som var en toalettrulle. Skoja, nej men vi sa lite saker xD Det var kuligt. Vid halv 8 gick jag hem, & då käkade vi middag, sen har jag typ bara suttit vid datan & kollar på let's dance & käkat godis. Nu sitter jag här, är precis klar med en design.. Sry har gjort en ny till med denna gången blev jag verkligen NÖJD & jag menar det! :) Sitter också & kollar på let's dance.

Imorgon är det ridning, längtar :) Lisa var sjuk förra gången & hoppas hon kommer imorgon! ;) Imorgon kanske jag stannar kvar ett tag i stallet, ifall jag får för pappa, men sen ska jag & Jennie till biblan & kanske gå till centrum :p Men sista inlägget för idag ;)
Godnatt!

Vad tycks om designen? ;D
Jag tycker om den & blev nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: MATILDA ALMBERG

jag tkr designen vart jätte fin !

men alla dina har ju vart fina ! :)

2010-01-16 @ 12:42:58
URL: http://matildaalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0