Pizza till middag

Jag & Sanna var inte med Alice, så vi var med Maja istället, det var kul (a) Vi var i massa snöhögar. Sen till middag käkade vi på Pizzirian, det var gott! Sen gick vi hem & jag satte mig här. Jag chattar med Emilie ♥
Jag plugga lite i SO, det handlar om regnskogar :p Vi har läxförhör på torsdag så bäst att plugga redan nu ;)
Imorgon äre skola igen.. Boring.. O_o
Men ska bli kul att träffa Emma, Olivia & Amanda och många mer :)
Saknar dom :p


Livsglädje <3


Bästavän, älskar dig!

Dom två är det finaste jag vet.


Kommentarer
Postat av: Linda :'3

Du är det finaste lollopollo <33 :D Min dåliga engelska kompis xd

2010-01-19 @ 09:54:26
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0