Precis borstat tänderna

Jag & Jennie har åkt snowracer & pulka, det var roligt :) Vi fotade varandra & fimade varandra, vi gjorde också roliga videor xD Haha, Jennie var roligaste! :) Videor kommer + på ridningen idag ;) Ska lägga in på youtube strax. Sen tröttnade vi på att åka (eller jag gjorde det) så vi gick först & lämnade snowracern & pulkan, sen gick vi till mig. Vi satt lite vid datan & jag redigerade lite bilder i photoshop & Jennie läste Twilight - Om jag kunde drömma. Men sen spelade vi Wii Fit :) Vi körde samma bana hela tiden :) Fan vad man blev svättig. Jennie gick sen hem & jag tog en dusch. Sköönt! :) Ja, sen hamnade jag här igen. & nyss borstade jag tänderna ;) Jag ska iallafall fortsätta med photoshop & lägga in videorna på youtube ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0