Rubrik?

Kom inte på något rubrik O_o Men iallafall, idag var man i skolan igen då, det började med gympa, det var sådär, en kompis till mig gjorde illa sig för hon halkade typ, sen så vare typ paus, & vi fick vänta på gympaläraren tills han kom så jag & Natta uppvärmde oss genom att göra kullebyttor på en stormatta, asså inte sånna där fjutt kullebyttor, om ni fattar? xd Sen så spelade vi harry potter, vi var i 2 lag & orkar inte förklara hur man ska göra men det var iallafall ganska kul :p Efter gympan hade vi SO, det gick bättre för mig nu än igår, gjorde några uppgifter, fast det var lite svårt, för på några fattade jag ingenting xd. Sen vare lunch, det blev lax & ris, ganska gott. Sen så vare matte, räknade inte speciellt mycket, fattade inte så mycket heller men gjorde mitt bästa :p Sen vare svenska, vi höll på med Alex Dogboy :p Sen vare mentorstid, & sen fick jag, Alice, Linnea & Alex stanna kvar, för vi ska typ få extra hjälp för vi har svårt i vissa ämnen. Jag tycker att engelska är svårt & typ matte :p Det går bra i svenskan :) Nu har vi fått ett nytt ämne, nämligen bild ;) Förra terminen hade vi slöjd, men nu har vi bild, ska bli ganska kul med ett nytt ämne. Efter mentorstiden slutade vi. Jag gick hem & så åt jag mellis & satte mig vid datan. Snart ska pappa & jag fixa mitt rum, vi ska ta bort min gamla våningssäng, sen ställa den nya sängen där, sen ska vi ställa mitt nya databord någon stans i rummet också :) Ska bli kul med nya möbler, vill verkligen mublera om & så xd Men iallafall, sitter här & har tråkigt, bara bloggar på xd I nästa inlägg kommer frågor ;)


På bilden: Neff | Fotograf: Maja Lindberg :)

Jag har redigerat bilden lite (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0