Shiit vad jag är trött..

Idag gick jag med Hanna & Esra till skolan, mötte dom :p Vi började med gympa, man skulle va två & två och så skulle man göra massa olika stationer, & jag var med Natta ♥ Sen vare so, vi fick tillbaka våra läxförhör om regnskogen, gick ganska bra poäng, jag fick 25 av 35. Men jag klarade alla frågor men att det är olika poäng på frågorna. Men jag tyckte jag lyckades ganska bra x) Sen kollade vi på en film om Sydamerika. Efter so:n så var det lunch, jag åt bara en halv potatis & smakade lite på fisken, det var inte gott -.- Sen hade vi mattematik & då började vi med ett nytt kapitel eller vad man ska säga, kommer inte ihåg vad det heter, men vi skulle jobba i boken, jag jobbade bra tyckte jag x) Därefter så hade vi svenska, vi höll på med hononymer eller vad det nu heter, & sen läste Mia lite i Alex Dogboy. Sen var det mentorstid & då kollade vi igenom läxorna & sånt. Därefter så var det hämta hem & jag läste i Alex Dogboy. Har bara några sidor kvar, för man ska läsa ut boken ;) Sen slutade vi & vi slutade 15.05, shiit O_o Jag gick hem & när jag kom hem åt jag mellis & sen somnade jag typ en timma eller något. Fan vad jag var trött O_o Men nu sitter jag här, för en stund sen ringde jag Natta, vi ska ha idrottsdag den 8 februari & vi har valt ridning på tungelsta som första handsval & andrahandsval så valde vi sydpoolen xP Nu sitter jag bara här & lyssnar på musik ;)


Kommentarer
Postat av: matildaalmberg

[email protected] ;)

2010-01-26 @ 19:32:26
URL: http://matildaalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0