Skolan & blåkulla med Ollipolli

Idag gick jag med Emma till skolan. Det var först sv/eng, tråkigaste! Sen var det svenska & då tränade vi på motsatsord & synonymer typ :p Sen var det lunch & då blev det korvstroganoff med ris. Sen var det matte & då skulle vi räkna, vi hade fått ett papper så det var uppgifter på det. Sen var det engelska & då skulle vi redovisa våra petmonster. Sen så var det lästid men dåå tränade jag på läxförhöret, & sen hade vi SO läxförhöret om regnskogen. Sen när vi var klara fick vi sluta. Då gick jag & Ollipolli hem till mig. vi åt nwllis & sen klädde jag på mig ridkläderna ( skulle följa med henne till Blåkulla). Sen hade vi bara 10-7 minuter på oss, så vi kutade till bussen för vi skulle hem till henne. OMG, vi hann! ;D hahha, vi hade tur :) Sen åkte vi till Blåkulla, hennes mamma skjutsade. Jag tog med mig kameran också ;) Så bilder kommer sen. Olivia red Minta, & jag fotade & filmade ;) Jag frös inte så mycket, skönt för mig! :) Jag, Fanny & Olivia gick sen till cafeterian, där värmde vi oss :) Om vi sopade golvet där så skulle vi få en varsin macka, så vi sopade ;D & sen kom hennes mamma, & jag fick skjuts hem. När jag kom hem bytte jag om till pjamas & så packade jag gympa kläder & ridkläder (för ska till stallet med Natta imorgon) ;D Nu lånar jag mammas data ;)

Jag kanske ska bli skötare på Curt :)♥
För ingen är skötare på honom :p

Men nu ska jag duscha eller bada ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0