Skolan, Emma & stallet (:

Idag började skolan då, då gick jag med Emma & Frida :p Det gick bra på lektionerna förutom SO:n, för jag lyssnade inte så bra på Heléne.. Men iallafalal, var med Emma efter skolan. Jag följde med henne till stallet också, dom tolkade ;) Det var kul att träffa Linda & Maja ;d Sen hämtade Emmas pappa oss, då följde jag med henne hem, för jag lånade lite grejer från henne, så jag bytte om & så. Nu lånar jag hennes data, hon äter så :p Jag ska hem om 7 minuter eller så. Bloggar när jag kommer hem, fast måste packa gympa grejer & duscha & äta först typ.. xd
Men bloggar iallafall när jag kommer hem för ska göra en snabb grej nu, sen ska jag gåå <3


Kommentarer
Postat av: Emilie

Din dag verkar ha varit helt ok? :)

2010-01-11 @ 20:09:33
URL: http://emscuurt.blogg.se/
Postat av: Wilma

I vilken program gör du dina designer? =)

2010-01-11 @ 20:51:48
URL: http://wilmaaekholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0