Skolan & Jennie

Idag gick jag med Emma till skolan. Jag vaknade en halvtimma innan jag skulle gå till skolan. Jag var så jävla trött.. Jag var också skit hängig.. Men gick till skolan iallafall ;) Vi hade först hämta hem, men Helené kom försent :p Men jag läste iallafall lite i en bok som heter; Trädgårdstomtarna anfaller xD Kalla kårar. Det är inte ens läskigt :p Men sen hade vi so, man skulle jobba självständigt & vi håller på & jobbar med Sydamerika. Sen var det sv/eng, då höll vi på med något (vet inte hur jag ska förklara ;o), men sen gjorde vi ett .... något, jag kan inte ens stava det vi gjorde heller ;o! Aja, sen åkte jag & Natta till donken, jag fick en cheeseburgare av henne :) Sen åkte vi tillbaka till skolan efter ett tag. Då var det lästid & sen svenska. På svenskan skulle vi skriva om boken - Alex Dogboy det tog långtid men när jag var klar läste jag i boken; Trädgårdstomtarna anfaller. & sen var det no & då jobbade vi med fåglar & vi slutade klockan 2. Jag & Olivia gick till Mummas (stavning?), iallafall det är en godisaffär & vi köpte någon slags chokladbollar till vår no lärare xD Hahha.. Vi fick en varsin. Sen gick jag hem. & på vägen mötte jag Jennie, vi skulle va. & vi gick hem till mig. Vi läste lite i Twilight - Om jag kunde drömma, hon hade med sig sin bok igen. Sen åt vi mellis. Sedan spelade vi Wii Fit :) Vi gick sedan ut & åkte snowracer & pulka. Det var skit kul! ;d Sedan gick vi hem till mig, vi skulle käka middag. Nu är vi hemma då ;) Om 3 minuter ska Jennie hem & då kommer jag säkert ta ett bad. Gud, va skönt! :) Man blev ju svettig när man spelade Wii Fit & sen när man var ute. Springa upp efter att åkt ner för backen xD Aja, ska säga hejdå & så till Jennie nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0