Skolan, städat & pluggat.

Idag gick jag med Sanna & Jonna till skolan. Det var först musik, det var tråkigt O_o Sen vare engelska, så vi fortsatte med boken. Sen var det NO, jag höll på att somna på lektionen, var skit trött.. :p Men vi håller på med fåglar typ :p Sen så vare lunch. Det blev någon fisk men jag tog något annat, skinka & potatis & någon sås, av något slag. Sen vare lästid. Sen så skulle vi haft bild men vi slutade för våran bildlärare var sjuk, lyxigt ;) Sen gick jag hem, gick med bit med Sanna, Fanny & Jonna. När jag kom hem städade jag mitt rum ;) Sedan åt jag mellis. Därefter blev det plugg. Jag tränade på SO - regnskog, för vi har läxförhör imorgon, kan alla typ, det är typ 5 frågor jag är osäker på. Sen läste jag Alex Dogboy & sen hamnade jag här. Jag kollar på tv & lyssnar på musik. Strax om ingen rolig loggar in på msn ska jag läsa Twilight - Om jag kunde drömma :)
Jag & Olivia fotade igår, så jag ska lägga in bilderna efter jag skrivit klart inlägget. Men i nästa inlägg kommer bilderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0