Skolan

Idag gick jag med Emma till skolan, vi hade ingen musik. Vår musiklärare var försenad så vi fick håltimme. Jag, Amanda, Olivia & Linda åkte till Centrum sen kom Natta, Fanny & Cajsalisa också :) Sen åkte vi tillbaka till skolan. Då var det engelska & vi skulle fortsätta med workbook. Sen var det NO då kollade vi på en liten film snutt & sen hade vi ett läxförhör typ. Jag kunde alla förutom 1 fråga, & jag hade inte ens tränat bara kollat lite på pappret idag ;o Men shiit, att jag klarade alla förutom 1 fråga är ju bra, jag är stolt :) Sen var det lunch, det blev kyckling & potatis, det var gott :) Jag tog två portioner ;) Sen var det läs, & sen bild, på bild skulle vi först göra en bakrund, en vinter bakrund med typ blå himmel & sen vit snö, så gjorde iallafall jag, & sen skulle det torka & då fick man rita på vanligt papper. & sen när det hade torkat skulle man rita ett träd, typ vinterträd eller vad man ska säga. Det var ganska kul. Jag gick sedan hem i snöstorm.. Najz, eller inte! Det var hur jobbigt som helst. Kallt & jävligt.. O_o När jag kom hem åt jag kladdkaka & sen ringde jag min kusin Jennie, & hon kom sedan till mig, för vi skulle va ett tag (är med henne nu också). Vi har läst Twilight - Om jag kunde drömma, hon hade med sig sin bok, sen har vi ritat, vi kom inte på något annat xD Sen satte vi oss vid två datorer, hon satte sig vid min mammas data. Så nu sitter vi vid varsinna datorer. Om typ en halvtimma ska hon hem & då typ ska vi käka eller något.

Jag har börjat med olika kategorier, nämligen... Min vardag, Känslor & Annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0