Skutan today :)

Idag har jag varit på Skutan :) Det var kul! Var där med Michelle ♥ Jag har fotat ganska mycket idag :) Jag fick sen rida Myzak med Aci, Sara & Jennifer :) Vi red i skogen, det var fett myysigt! :) Det var första gången jag red Myzak, men han var duktig ;) Aci red Neff, Sara red Knutte & Jennifer Daylight. Michelle red Verona men typ på volten :p Vi hjälpte sen till i stallet med Backman & Cassandra (tror jag det stavas?). Jag gosade med Neff också ♥ Här kommer några bilder på Myzak, Rebecca har fotat bilderna ;)







Han var iallafall rolig att rida (:


Kommentarer
Postat av: Rebecca♥Lexus

Han är bäst att rida

2010-01-08 @ 20:34:31
URL: http://vildhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0