Snowracer/pulka

Jag & Jennie har åkt snowracer/pulka, det var kul. Men vi åkte inte så länge. Juste innan Jennie kom, så spelade jag Wii Fit & My Horse And Me 2. Sen gick vi till Jennie & packade hennes grejer. Sen gick vi hem till mig & då åt vi middag, det blev fläskfilé med potatisgratäng. Asgott! :) Sen tog vi en snabbdusch. Det var skönt ;) Nu sitter vi i mitt rum & jag bloggar, Jennie kollar på tv. & jag skickar samtidigt låtar till henne :p Snart börjar Let's Dance & det ska vi se på :) Nu ska Jennie få ta & blogga ;)

Hennes blogg; www.smulaaaan.blogg.se ;)

Juste, Jennie ska följa med till bästa Blåkulla imorgon :) Vi ska ta bussen dit ;) Pappa har bara två platser i bilen så det blir bussen, men det får man tåla. Men iallafall, nu är det Jennies tur ;)


Jag älskar dig Charming Curt, underbara ponnyy!♥


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Vad roligt du haft ;)

2010-01-29 @ 21:08:00
URL: http://shineandglow.blogg.se/
Postat av: alice<3

fin bild :)

2010-01-31 @ 10:14:07
URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Postat av: moa

bästa ever curt! :)<33

2010-01-31 @ 20:02:48
Postat av: moa

bästa ever curt! :)<33

2010-01-31 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0