Stallet

Idag gick jag med Emma till skolan ♥ Första lektionen var sv/eng, alltså språkval. Då fortsatte jag med petmonster :p Sen vare svenska & då skulle vi skriva en text om hur det skulle va ifall man var ett gatubarn typ :p Därefter var det lunch, det blev makaroner & något slags skinka & sås, gott vare faktist! ^.^ Därefter var det matematik, då fortsatte vi med statistik. Sen så vare engelska då jobbade vi med boken typ :p Därefter var det lästid & sen SO. Vi slutade ungefär 14.45. Jag var sen med Emma efter skolan :) Vi var hos henne. Till mellis åt vi toast, det var gott! Sedan hänkade jag med med henne till stallet :) Fick träffa Neff också :)♥ Träffade också små andra människor som Linda, Maja, Michelle, Therese, & andra (a) Emma red Neff, så jag fotade ;) Sen så kom hennes pappa & då skjutsade dom först hem Ellinor sen åkte jag med Emma hem för jag skulle byta om & så. & efter att jag bytit om gick jag hem. När jag kom hem åt vi middag, det blev köttbullar & spagetti. Sen vare pluggande som gällde, jag skrev klart min saga, & så gjorde jag en framsida. Läste även också lite i engelska. Råka ta med mig engelskan xD Så jag tittade lite i böckerna där. Därefter tog jag ett bad samt en dusch. Haha, vet inte varför jag både duschade & badade. Jag är konstigt :p Sedan hamnade man vid datan. Har suttit här ett tag nu :p Har chattat med några & kollar runt lite på olika bloggar.


Charming Curt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0