Skit

Idag började vi 09.00 med so, och vi kollade på film. Skitboring! Vi hade sen sv/eng och då körde vi jeopardy. Jag var sen med Emma och vi gick hem till mig och hämtade pengar, vi åkte sen till Centrum och handlade lite. Det blev skit idag.. Jag blev endast nöjd med två saker.. O.o Och jag köpte 4 saker. Jag köpte:
En tröja.
Jeans.
2 tights.
Två toppar.
Dom 2 tightsen var för tunna så det gick sönder lite och topparna var obekväma för det var utan axelband eller vad man säger. Åhhhhh! La ut 100 kr i onödan.. Skit! Har nu varit på dåligt humör typ hela tiden. Fan.. Man är också smart för jag slängde kvittorna! O.o Snacka om att slösa bort sommarpengar! OMG jag döööör.. :'( Mamma ska försöka ordna det iallafall. Två saker blev jag nöjd med iallafall. Lägger in bilder sen.

Kommentarer
Postat av: natta

stackare :(

2010-06-03 @ 16:25:39
URL: http://myskatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp bh istället? :)

2010-06-06 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0