41 besökare igår!

Jupps, igår hade jag 41 besökare. :) Mitt högsta är nog 55, kom igen nu :D♥ Haha, nej men.. Idag är det måndag, vaknade vid halv 9 för att min lillebror väckte mig. Så jag tog mitt pencelin. Om ni vill läsa om min konstiga dröm får ni läsa på: www.louiselovehorses.blogg.se , min andra blogg! ;) Iallafall, ska läsa lite idag också, har läxa tills imorgon, vi ska läsa till en sida :p Sen ska jag läsa i min bok också som heter Skuggor i Poolen :)
Idag blir det kanske läxor att göra, annars kommer jag nog bara vara hemma och slappa, haha :p Skönt med halvstudiedag! :D

Jag saknar dig! ♥
Om jag inte har så mycket läxor, drar jag nog ner till Skutan i veckan faktist ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

såå fina ni är:)



<3333

2010-03-22 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0