♥ Bästavän ♥

Linda, jag älskar dig så obeskrivligt mycket, utan dig skulle jag fan inte kunna leva. Det är du som är den första bästa kompisen för mig, den som ställer upp mest, den som är roligast att vara med, den jag kan lita på mest, du är allt. Asså ärligt talat vet jag inte om jag skulle kunna leva utan dig, jag skulle fan må asdåligt, när jag vet att jag har dig vid min sida, så mår jag verkligen bra. Jag tänker på dig varje dag, jag saknar dig varje dag, jag älskar dig varje dag, du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, kom ihåg att jag älskar dig allra mest, och jag ställer upp för dig om du behöver mig. Jag finns alltid här för dig, bara jag har namnet Linda så tänker jag på dig, minns när du var på sjukhus, när jag inte fick tag på dig, jag vart skit orolig, när du skrev att du var på sjukhus, jag blev så jävla rädd. Du ser, jag bryr mig om dig, och det ska du alltid veta! Du är fan allt, och jag älskar dig mest, mest, mest, mest, hoppas du förstår det, aldrig utan dig, aldrig, jag behöver dig varenda sekund. Alltid du och jag och då menar jag fan föralltid! En bästavän betyder mer än livet. Jag minns när vi skrev kommentarer till varandra på bloggarna och när vi sågs i stallet, sen på något sätt fick vi vandras msner, vi skrev till varandra, vi frired tillsammans, jag minns att du red Mulle och jag red Verona. Och sen var vi med varandra, och sen på msn skrev jag: Du är som min bästavän. Och då skrev typ du: Vill du bli min bästis, då skrev jag: Ja. Men jag minns inte riktigt, något sånt var det. Allting jag skriver om dig, är sant. Absolut sant. Jag skulle aldrig ljuga för dig. Jag vill aldrig släppa taget om dig, aldrig. Och jag hoppas att du inte släpper taget om mig heller. Jag minns alla våra minnen tillsammans, vi har haft så grymt kul tillsammans. När vi åkte snowracer, och när vi garvade som fan, när vi kollat på film, käkat lunch och du typ dampade på mig, när vi spelat tv-spel. Jag minns nästan allt. Du får mig att le på läpparna. Du gör mig varm i hela kroppen när jag ser dig, kramar dig, skrattar med dig. Du är exakt allt! Det är inget liv alls utan dig. Undra hur jag skulle leva då..? Nej, ursh, jag vill fan inte tänka mig ett liv utan dig. För ett liv med dig är glädje. Ditt namn ger mig glädje. Ditt skratt gör mig glad. Hela du, gör mig helt jävla lycklig. När jag är med dig dunkar mitt hjärta extra mycket. Att veta att jag har en sån bra vän jag kan lita på, så är livet verkligen perfekt. Jag har den bästavän jag kan lita på, den jag alltid kan lita på. Den som alltid hjälper än när man behöver den. Jag kan inte riktigt beskriva med ord.. Du betyder mer än världen. Asså, jag kan inte leva utan dig. Du är allt, och kommer alltid att vara min nummer ett. Om vi bara bodde nära varandra, om vi bara gick i samma skola.. Vi måste åka buss till varandra.. Önska att vi bodde nära, då skulle vi kunnat vara mycket, mycket mer. Men jag försöker träffa dig så ofta som jag kan. Jag kämpar för våran vänskap, och jag kommer alltid göra det. Jag hoppas att vi är vänner så länge som möjligt! Det kommer alltid att vara vi två, och då menar jag föralltid! Ett liv utan dig, är inget liv alls. Du är det bästa, finaste som finns! Jag älskar dig mest, allra bästavän, livsglädje, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Linda B

ÄLSKAR DEJ FÖRALLTID

2010-03-13 @ 22:20:08
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0