♥ Blåkulla ♥

Idag red jag Conquest, det gick bra. Vi red serpentinbågar och galoppfattningar. Ingen skulle rida honom sen så jag fixade honom. Sedan gick vi till cafeterian. Vi fikade och sen fixade jag Conquest krubba och vattenkopp. Jag borstade honom. Sen var det skötarmöte och då pratade vi lite. Jag blev också skötare på Conquest, för han hade ingen skötare. Sen efter skötarmötet fixade jag Conquests vägg. Den blev iallafall renare ;) Sen kom pappa och då åkte vi hem. Och när jag kom hem åt jag mat och sen lekte jag med min lillebror xp Sen har jag suttit vid datan ett tag. Och sen kollade vi på bilder/videor från idag på tv:n. ;) Nu sitter jag bara i mitt rum vid datorn ;) Bilder/videor kommer, och bilder från Skutan! ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Du skrev inte att du var med mig .. ? :(

2010-03-06 @ 18:38:50
URL: http://ehuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0