Dålig updatering, I know!

Igår så var det fredag, härligt härligt. Vi hade först matte och vi gjorde muktiplikationtest och jag fick 1 fel på 120 tal på 5 minuter, fick typ alla rätt varje gång i femman, men nu har det gått dåligare men igår gick det bra för mig ;) Vi åkte sen till Tungelsta, det var vana som skulle rida men vi hade teori. Vi fick lära oss om martingal och gumminoddar och sen om benskydd. Sen vi fick ta in en varsin häst och borsta/kratsa hovarna på och jag fick ta in Maja och borsta/kratsa hovarna på. Sen fick man byta om och gå till bussen. Jag gick hem till mig och slappade bara.

Idag red jag Nobile, det gick sådär, för han var stor :p Så jag satt väl som en potatis. Är van med b-c ponny. Nu fick jag d, och det kändes som att jag skumpade men på videorna såg det ganska bra ut ;o Men vi åkte sen hem och någon skulle rida Conquest så jag kunde inte sköta honom. Och pappa var risig och ville åka hem så då gjorde vi det och i bilen kollade jag på bilderna/videorna från ridningen. När jag kom hem satte jag mig vid datan och sen kollade vi på bilderna/videorna på tvn, och sen hamnade jag här igen. Sedan fick jag passa Eric för mamma skulle laga mat och han klättrar på stolar och allt vad han kommer på så jag fick leka med honom ett tag och jag kom därefter tillbaka till datorn. Sen hade jag tänkt vara Erica men det blev inte så.. Och nu väntar jag bara på att lasagnen (stavning?) ska bli klar, är hungrig :p


Maja fotade den förut när hon var hos mig på sportlovet xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0