Emilie och bästa Blåkulla imorn (a)

Imorn ska jag vara med Emilie, vi ska vara hos henne lite först, sen sticker vi till bästa Blåkulla (a)
Jag kommer också fota, så bilder kommer sen ;)

BAJS! Skolan börjar nästa vecka, *suck* längtar inte! Jo, förutom alla kompisarna då.. Dom ska jag väl inte dissa, haha ♥

Jag har fått en ny favorit, jo Conquest, det blev bara så idag, jag blev skötare på honom, jag red honom idag, jag gosade med honom idag, han slickade mina händer. Han blev liksom bara en av mina favoriter (: Han har slickat mig förut också, men han slickade väldigt mycket idag, han var också glad när jag gosade med honom men inte när jag borstade honom xD.. Ska iallafall bli kul att jag ska ha Conquest som sköthäst! :)


Fina ponnyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0