♥ En dag på Skutan ♥

Idag var jag med Linda, hon kom runt halv 11, eller jag mötte henne runt halv 11. Vi gick sen typ en fotorunda ;) Vi fotade ett rådjur för det mesta, och naturen ;) Vi gick sen hem till mig och vi satte oss vid datan ett kort tag, och vi kollade på videor när jag red xP Hade inget annat för mig. Sen lagade vi köttbullar med makaroner och kollade sl.se men då gick bussen 13.25 tror jag det var. Så vi hann inte äta så vi tog med det som matsäck. När vi kom till stallet så åt vi. Sen har vi fotat, jag har gosat med Neff och borstat, kratsa hovarna, gått ut med honom utanför stallet, jag och Linda hade hökrig xD Ja det var väl det som vi gjorde ;) Jag, Linda och Tuss gick sen till bussen, vi åkte till Söderbymalmsskolan och Linda bytte buss och jag och Tuss gick tillsammans en bit. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Kollade nyss på ponnyakuten. Det är asvarmt i mitt rum ;o Haha, aja, jag ska redigera bilder nu ;)


Kommentarer
Postat av: Linda B

FUNNYYY DAAAAG :D

2010-03-14 @ 20:54:50
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0