En härlig dag på Blåkulla

Jag tog bussen vid 11.42 och mötte sen Emilie där. Sen gick vi till Blåkulla, (den långa vägen..) När vi kom fram till Blåkulla fixade jag Conquest spilta, den blev renare ;) Sen tvättade jag hans vattenkopp och borstade hans grimma, den var inte så skitig men ändå. Sen så smörjde jag Conquests sadel och träns. Jag och Emilie åt sen lunch, jag tog med mig köttfärssås med pasta. Men cafeterian var stängt så fick äta kallmat, aja.. :p Sen släppte dom in hästarna och då borstade jag Conquest och kratsade hans hovarna. Jag gosade sen med honom också. ;) Vi gick sen bara runt och sen smörjde Emilie Curts sadel och jag tittade på :p Sen ringde hennes mamma och sa att hon skulle komma hem, och då smörjde hon klart och jag skrev i skötarboken och det gjorde Emilie också, och jag kramade också om Conquest och Curt innan vi gick. Vi hade lite kul på vägen till bussen hahha :p Vi typ garvade hela tiden xd.. Jag tog sen bussen hem och när jag kom hem satte jag mig här. Efter ett tag så åt vi middag och det blev köttbullar med potatis och brunsås, det var gott. Sen kollade jag på ponnyakuten och då åt jag kladdkaka, glass och lite godis.. Hahha (a) Ja, sen kom jag tillbaka till datorn. Orkar inte ladda över bilderna från idag just nu eller ikväll. Kanske gör det imorgon istället. Men här kommer schema om nästa vecka:


Ungefär detta ska jag göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0