En kylig dag på Skutan

Idag vaknade jag vid 6 och gick upp vid halv 7. Jag fixade mig och åt frukost. Sedan skjutsade pappa mig till Skutan ;) Det var några små människor där (a) Michelle, Ebba, Matilda, Sara och Cissi var där. Men sen kom Maja, lite efter, haha nejdå, jag drev xD Sen kom massa andra. Linda kom sen också (: Jag fotade när Maja och Michelle red, sen red Fanny och Erica också, då kollade/fotade jag också. ;) Sen var vi och åt efter ett tag. Jag tog med mig en pan pizza, men den var sådär. Sen typ gick vi runt och sånt. Sen skulle Amanda rida så då kollade/fotade jag också. Sen gjorde vi inte så mycket. Maja, Linda, Rebecca, Lina och Julia körde körragömma, men jag pallade inte vara med så jag gick med den som räknade och gick med den som letade x) Sen efter ett tag kom Majas mamma och hämtade mig, Maja och Linda och vi tre åkte hem till mig. Linda var hos mig ett tag men vi följde sen med henne till bussen, men till middag åt jag och Maja typ pasta med skinka och sås, det var gott. Jag tog treportioner xD Linda lånade min dator medans. Sen spelade vi Mario Kart. Och sedan kollade vi sl tabellerna. Och vi följde sen med Linda. När vi kom tillbaka hem till mig åt vi kladdkaka och Maja lekte med Eric :P Sen tog jag en snabb dusch och Maja lånade min data. Vi har sen bara suttit vid datorn och ätit popcorn. Klockan är strax 12 och då ska vi borsta tänderna och byta om till pyamas och säkert bara ligga och prata och kolla på tv. Det var iallafall väldigt kyligt på Skutan.. Men nu kommer några bilder jag fotade, inte alla men några.


Maja och Flox.


Michelle och Verona.


Fanny och Daylight.


Erica och Polly.


Amanda och Neff. *tror inte du ville vara med på bild, tror du sa det till Linda så iför säkerhetskull ;)*

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Det skulle vara jätteroligt om du ville vara med i min veckans blogg jag har aldrig haft det förut och skulle vilja ha många som var med. Tack på förhand

http://LifeofmeMalin.blogg.se

2010-03-05 @ 00:30:54
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0