Förlåt!

Ojsan.. Haha skoja, nej men har inte orkat blogga.. :/ Jag är fett trött nu för tiden ;o Jag pallar nästan inte ens gå upp på morgonen och gå till skolan.. ;o Men ska skriva om måndag och tisdag ;)

Måndag, igår: Vi började 08.40 med sv/eng, vi typ gjorde något konstigt, man skulle läsa upp en text som tog på engelska och så skulle man göra det den andra sa, aja, pallar inte förklara. Jag är sämst på att förklara :/ Efter sv/eng hade vi svenska och då fick vi läsa i Klassresan den boken vi läser på svenskalektionerna. Om man hade läst klart fick man göra ett korsord, men det hann jag inte med. Efter svenskan hade vi lunch och jag minns inte vad det blev för mat. Efter lunchen hade vi matte och det var rörigt. Jag fick iallafall ganska mycket gjort. Sen var det engelska och då typ kollade vi på Pirates of the Caribbean. Sen hade vi so och vi kollade på film men typ mitt i filmen började ett brandalarm, det brann på riktigt typ i slöjden, det kom till och med brandkår (stavning?). Scary! Det var typ bara 15 minuter kvar på lektionen så Heléne typ sa något och sen slutade vi. Jag skulle kanske ha följt med Emma men tydligen skulle hon till centrum och sen ha utvecklingssamtal så då blev det inte så.. :/ Skulle ha fotat med Lindas systemkamera, men aja.. Jag typ slappade bara.

Tisdag, idag: Vi började 08.35 med gympa. Det var väl sådär :P Gillar inte gympa, haha :P Vi hade sen so och vi kollade klart på filmen som vi inte hann med igår. Sen var det lunch och jag minns inte va det blev för mat xD Vi hade sen matte och det var boring, och stökigt.. Ursh, asså.. Men det var svåra tal jag hade räknat för jag var på röd kurs och jag fick typ alla fel sen när jag rättade ;o Så jag fick typ räkna någon repetition. Sen var det svenska men vi hade boksamtal, så vi var i fyra grupper. Sen var det mentorstid och då typ pratade vi om något, haha pallar inte förklara och vi hade sen hämta hem och då jobbade jag med engelska. Jag och Olli fick läsa lite för Heléne. Sen slutade vi och jag gick hem och slappade typ. Sen har jag inte gjort så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0