Fredag alltid bäst

Idag var våran första lektion matte och vi skulle jobba i våran mattebok. De var det ända vi gjorde. Sen åt vi lunch, men jag åt inte så mycket för det var någon konstig mat. Sen gick jag, Natta, Fanny och Cajsalisa till Torvalla. Klassen skulle åka skridskor. Det var lite kul, haha :p Men jag ramlade typ 3-5 gånger x] Sen sa alla att vi fick gå hem och då gjorde jag det och nu är jag hemma :) Eric och mamma är påväg hem från sjukhuset, Eric har typ ögoninflammation igen ;o Hoppas jag inte blir sjuk igen, hade ju halsfluss förra veckan. Kunde inte ens rida på lördagen O_o Men jag hoppas jag kan rida imorgon satt inte han smittar ner mig, isåfall skulle jag bli jävligt sur xD Okej, han är bara 1 år såå.. x] haha..
Det är soligt vääääder ute! Så ska det se ut. Jag är lycklig!
Ska ut en sväng i det fina vädret och kameran hänkar, så fort mamma kommer hem och vi har ätit mellis går vi ut. Najzigt :D Bilder kommer då sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0